środa, 25 czerwca 2014

Jeszcze trochę wspomnień. Dzień 1 czerwiec 2014 roku.

A o to ja z tym medalem,żeby nie było,że kłamię :D
Opiszę Wam jeszcze pewien dzień,który zaczął się od wyprawy do Widmin,gdzie miałam okazję zobaczyć na żywo wyścig handbike'owców. Bardzo mi się podobało,ponieważ jestem miłośniczką tego typu dyscyplin sportowych. Chciałabym też spróbować swoich sił na tym sprzęcie,ale niestety nie jestem dość silna, by poruszać takim pojazdem siłą rąk,stąd jeżdżę na siłownię i inne sportowe zajęcia,które mam za darmo w miejscu zamieszkania :) Ale,ale...Wracając do tych zawodów to jeszcze chciałam powiedzieć,że było tam super. Porozmawiałam z uczestnikami imprezy,spróbowałam też potrawki z truskawkami(niestety nie pamiętam nazwy). Kibicowałam też mamie,która brała udział w biegu na 10,5 km. Gdy dobiegła nie mogłam powstrzymać radości i ciągle ją całowałam,bo byłam taka dumna. Za każdym razem po jej biegu jestem mocno dumna z jej postępów :)  Po zawodach ni stąd ni zowąd dostałam medal pamiątkowy od jednego z uczestników na dobry początek drogi z moim marzeniem,co dało mi kopa do działania,by wreszcie spełnić swoje marzenie,czyli spróbowania swoich sił na handbike'u. Po tym całym wydarzeniu poszłam z mamą na opiekane lody,które były uwiecznieniem całego dnia :)

Ps. Ciągle staram się dopiąć swego jeśli chodzi o to marzenie,a medal,który dostałam ciągle mnie do tego motywuje :)

7 komentarzy:

  1. Ty nie jesteś zbyt silna? a ja co mam powiedzieć jak nawet 5 kilo nie podniosę?:) Tej potrawki muszę spróbować:) a co do hanbike'u to wiem że się uczę angielskiego ale nie lubię zapożyczeń z obcych języków więc będę się czepiać: tu jest Polska więc poproszę po polsku:) z góry dziękuję.Na razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powiedz Anka jak ja mam to napisać? Nie znam polskiego odpowiednika tej nazwy :D

      Usuń
  2. Ależ służę tłumaczeniem:) Handbike to rower z napędem ręcznym:) więc proszę na drugi raz po polsku:) za zapożyczenia będę gryzła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No! I Chuck ma być:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co chcesz od Chucka? fajny gość:)

    OdpowiedzUsuń