sobota, 7 czerwca 2014

Nowy sens

Dzisiaj słuchając przecudownego radia Strefa Hitów,a dokładnie audycji mojej znajomej prezenterki,której dj-owskiego nicku bez jej pozwolenia Wam nie podam, i którą bardzo szanuję odkryłam,że moje życie się zmienia. Dlaczego? A to dlatego,że wiem,iż mam coraz bliżej do grania w ich gronie,chociaż teraz uniemożliwia mi to czas,ale wszystko jest do załatwienia. Dodatkowo czytając jeden z komentarzy pod ostatnim wpisem,który umieściłam kilka dni temu zrobiło mi się bardzo miło na serduszku. Cieszę się,że mogłam pomóc tej osobie w uwierzeniu w siebie. Wiem,że jeszcze wiele przed nami A.,ale nigdy cię nie zostawię,obiecuję. Wal do mnie śmiało kiedy masz jakieś kłopoty i nie jesteś sama w stanie sobie z nimi poradzić. Razem coś podumamy i wydumamy :) Friend forever !

1 komentarz: