czwartek, 8 maja 2014

Moja druga pasja: Pisanie.

To znowu ja ! Witajcie kochani moi. Chciałam wam przybliżyć moją trochę mało znaną drugą pasję,a mianowicie pisanie wierszy. Piszę o wszystkim: o tym co czuję,co jest moją inspiracją, o wspomnieniach, o porach roku, o danym dniu, tygodniu. Po prostu o wszystkim. W obecnym stanie mam 37 wierszy,w tym kilkanaście o tym co mnie otacza. Tą pasję rozwinęłam 3 lata temu i robię to po dzień dzisiejszy. Myślę,że kiedyś uda mi się spełnić swoje marzenie i wydać tomik wierszy. Na razie się z tym nie spieszę,bo nie ma takiej potrzeby. "Co się odwlecze to nie uciecze"- jak mawiają ludzie. Tak więc mimo,iż się nie spieszę to mam to ciągle na uwadze i nigdy nie zapomnę o tym.
Wspomniałam,że pasją moją jest pisanie więc i dowód musi być,a więc o to i on:

"Dobrze"
Dobrze by takim było być
Szczęśliwym, lecz nie ogłupiałym
I prostym, ale nie prostakiem
I mądrym, nie zarozumiałym.

Wymagającym, nie tyranem
I kochającym, nie kochliwym
Dostojnym być, lecz nie wyniosłym
I dobrym, a nie pobłażliwym.

Co dnia wierzę, że - uda się.

Odważnym, a nie hardym być
Stanowczym, ale nie upartym
I ufnym być, lecz nie naiwnym
Nie złotym, ale czegoś wartym.

Służebnym być, lecz nie służalczym
Troskliwym, ale nie nachalnym
Człowiekiem ludzkim nade wszystko
Choć niekoniecznie idealnym.

2 komentarze:

  1. Kurka siwa aleś się rozpisała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha nie marudź ! :D Tobie coś zawsze nie pasuje

    OdpowiedzUsuń