piątek, 2 maja 2014

Witajcie kochani ! :)

Wybaczcie,że nie piszę często,ale mam parę spraw na głowie i niestety brakuje mi czasu na bloga. Postaram się wam to zrekompensować za niedługo :-) Mam nadzieję,że moja tymczasowa nieobecność będzie tylko chwilowym zastojem i nie zniechęci was do czytania mojego bloga,kto wie może będę miała wam dużo do opowiedzenia :-) A tak nawiasem mówiąc,jak tam wasza majówka? Pochwalicie się planami na długi weekend? Ja swoją zaczęłam już w środę 30 kwietnia wieczorem. Wizytą u kuzynki,u której nie byłam z ponad rok. Wybawiłyśmy się za wszystkie czasy. Wybaczcie,że nie mam zdjęcia z naszego wieczorku,ale niestety nie wzięłam aparatu by zrobić parę sweet fotek :-(

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że następnym razem będziesz miała aparat bo chciałabym zobaczyć ten Ósmy Cud Świata:) Fajny blog:) bardzo mi się podoba i chyba pomyślę o założeniu swojego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się mieć ten aparat na 5 maja u Niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog obyś dalej tak prowadziła bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki Bóg da mi czas i wenę to będę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć, założyłaś nowy blog? ładny, zapraszam na mój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cześć. Jak widać tak. Wejdę jak tylko znajdę czas

      Usuń