sobota, 5 lipca 2014

Parę informacji,wszystko ku dobremu i pakowanie się na wyjazd.

Wybaczcie kochani,że nie pisałam od kilku dni,ale nie mam na to czasu. Zbliża mi się wyjazd do Augustowa na trzy tygodnie na obóz rehabilitacyjny i zwyczajnie nie mam czasu robić coś innego jak pakowanie się,bo wyjazd już za DWA dni...Strasznie mi się nie chcę,ale pojadę,bo trzeba. Dzisiaj postanowiłam dla Was napisać co u mnie słychać,ale to tak na szybko. Otóż wszystko idzie po mojej myśli. Cieszę się,że mogę jechać na ten obóz,bo nauczę się czegoś nowego no i trochę rozerwę. Do szkoły policealnej też zostałam przyjęta i na całe szczęście utworzy się ten kierunek na który chcę jechać,bo człowiek z którym moja mama rozmawiała mówił,że ten kierunek raczej będzie :)

Ps1. To na tyle. Przepraszam,że tak krótko,ale wiecie obowiązki wzywają.
Ps2. Podczas mojej nieobecności(jeśli nie będzie,a jeśli będzie to będę i ja) blog zostaje zawieszony. Dlaczego? Otóż nie będę miała czasu pisać go.
Ps3. Dziękuję kochani,że jesteście ze mną i mnie wspieracie :) To wszystko dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz